طول عمر باتری گلکسی اس 4 بالاتر است یا وان اچ‌تی‌سی؟

گلکسی اس 4 از نظر ابعاد و وزن شبیه به نسل سوم کهکشانی‌های سامسونگ است اما با وجود بدنه باریک‌تر از یک باتری موبایل قوی‌تر 2600 میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد. جی‌اس‌ام آرنا آزمایشات باتری گوشی خود را بر روی این تلفن انجام داده و گلکسی اس 4 توانسته امتیاز بسیار خوبی را در زمینه طول عمر باتری موبایل بدست آورد. نتیجه آزمایشات باتری موبایل و مقایسه آن با دیگر تلفن‌های هوشمند بازار را در ادامه مطلب مشاهده کنید.

توجه داشته باشید که آزمایشات طول عمر باتری موبایل سامسونگ بر روی مدل I9505 گلکسی اس 4 که مجهز به پردازنده Snapdragon 600 است، انجام شده و هنوز در مورد مصرف انرژی در مدل مجهز به تراشه 8 هسته‌ای Exynos 5 Octa اطلاعاتی در دست نیست. گلکسی اس 4 با وجود صفحه نمایش با تراکم و رزولوشن بسیار بالا و همچنین 4 هسته Krait باز هم طول عمر باتری موبایل سامسونگ بسیار خوبی دارد.

مکالمه صوتی

در آزمایش اول دوام تلفن در مکالمه تلفنی بررسی شده و در این حالت صفحه نمایش نیز خاموش بوده است. همانطور که در نمودار پایین مشاهده می‌کنید گلکسی اس 4 توانسته زمان بیشتری را نسبت به گلکسی اس 3 و همچنین اچ‌تی سی وان بدست آورد، اما نکسوس 4 و ریزر مکس دوام بیشتری دارند. همچنین اختلاف بین گلکسی اس 4 و اچ‌تی‌سی وان در این آزمایش بسیار کم و ناچیز است.

talk time gs4

وب گردی

در آزمایش طول عمر باتری موبایل سامسونگ در وب گردی، گلکسی اس 4 بسیار خوب ظاهر شده و به نظر می‌رسد معماری جدید نمایشگر AMOLED سامسونگ مصرف بسیار بهینه‌ای دارد. با وجود تراکم بیشتر پیکسل‌ها و رزولوشن بالاتر گلکسی اس 4 نسبت به اس 3، این تلفن توانسته بیش از 2 ساعت بیشتر از نسل سوم گلکسی اس دوام بیاورد. البته در این آزمایش طول عمر باتری موبایل اچ‌تی‌سی وان با وجود باتری کوچک‌تر 2300 میلی ‌آمپرساعتی نزدیک به 1 ساعت از گلکسی اس 4 بالاتر است.

web gs4

پخش ویدیو

در آزمایش پخش پشت سر هم ویدیو، گلکسی اس 4 خیلی بهتر از نسل سوم عمل نکرده اما این تلفن توانسته بیش از 10 ساعت دوام بیاورد. در این آزمایش نیز با وجود اینکه گلکسی اس 4 امتیاز بهتری نسبت به آیفون 5 و وان اچ‌تی‌سی بدست آورده اما این اختلاف بسیار ناچیز است.

gs4 gd

در مجموع طول عمر باتری موبایل نسخه کوالکام گلکسی اس 4 سامسونگ بسیار خوب است و این تلفن توانسته امتیاز مناسبی را بدست آورد. این تلفن برای افرادی که اهل بازی یا وب گردی زیاد با تلفن نیستند، بدون نیاز به شارژ مجدد تا سه روز دوام می‌آورد و از این نظر در سطح بسیار خوبی قرار دارد.

اما اختلاف بین طول عمر باتری موبایل سامسونگ گلکسی اس 4 با اچ تی سی وان ناچیز است و هر دو تلفن تقریبا در یک سطح قرار دارند.

منبع: زومیت

هندزفری بلوتوث سامسونگ Samsung Level U PRO

هندزفری سامسونگ لول یو پرو Samsung Level U PRO

هندزفری سامسونگ Level U Pro با صدای 24 بیتی و اسپیکری با درایورهای 13 میلی‌متری کیفیت صدا بسیار عالی ارائه می‌دهد و قابلیت کاهش نویز مکالمه شفاف را به ارمغان می‌آورد. هنگامی که از هدست استفاده نمی‌کنید سر های آن بصورت آهن ربا به همدیگر می‌چسبند تا هنگام حرکت تکان نخورد. این هدفون مختص گوشی های سامسونگ نیست بلکه با همه گوشی های دارای بلوتوث سازگار است.

بلندگو دوگانه

دو بلندگو 13 میلیمتری کیفیت صدا بالا و شفاف ارائه می‌دهند. همچنین باعث کاهش نویز میکروفون و تداخل و برگشت صدا می‌شود.


هدست سامسونگ Samsung Level U PRO

طراحی و عملکرد هوشمند

طراحی ارگونومیک هندزفری Level U PRO باعث می‌شود در استفاده طولانی مدت عضلات گردن و گوش را خسته نکند. هدست به راحتی دور گردن قرار می‌گیرد و پوشش های ژله ای روی سر گوشی ها باعث جلوگیری از اذیت و خستگی گوش در استفاده طولانی مدت می‌شود.

هنگامی که گوشی های هوشمند هدست Level U PRO را از گوش خارج کنید موسیقی متوقف یا پخش می‌شود و همچنین تماس های تلفنی قطع می‌شود. همچنین می‌توانید صدا را بین دیگر دستگاه های Level U به اشتراک بگذارید.

نرم افزار

با استفاده از نرم افزار Samsung Level می‌توانید به تنظیمات پیشرفته هندزفری Samsung Level U PRO دسترسی داشته باشید و نحوه دلخواه آن را تنظیم کنید. به طور مثال می‌توانید جلوه صدا, تبدیل گفتار به نوشتار را کنترل کنید. می‌توانید تنظیمات حرفه‌ای صدا را به دلخواه خود تنظیم کنید. 25 جلوه صوتی شامل راک, پاپ و جاز قابل انتخاب است. البته توجه داشته باشید ممکن است تمامی این امکانات برای گوشی شما قابل پشتیبانی نباشد و برای استفاده از همه امکانات نرم افزاری لازم گوشی شما سری گلکسی سامسونگ باشد.

کنترل آسان صدا و موسیقی

کنترل صدا, پخش و توقف و تغییر موسیقی به راحتی با کلید های قرار گرفته روی هدفون امکان پذیر است.

باتری

با هر بار شارژ کامل هدفون Level U می‌توان 9 ساعت به موسیقی گوش داد. نگهداری شارژ در حالت استند بای نیز 300 ساعت است. باتری از نوع لیتیوم یونی است.